Dagarna går....

Har så mycket att göra med huset just nu så hinner varken fota eller blogga så mkt.
Var iaf hos Sofie och Milton förra vecka och tog kort på Milton till kommande dopkort jag ska göra.
Reslutatet:


Han är så söt! Tog massor av kort, håller på lite smått att redigera dom när jag får tid.

Bildera är mina och får ej användas utan min tillåtelse!

Vad säger du?
Vad heter du?: Ida

såg att du srivit till mig :) snällt , men du kanske skulle kunna prata lite med sofie och berätta när du har tid med att fotta min lilla skrutt

2009-03-14 @ 19:02:53
URL: http://idaochkevin.blogg.se/

Skriv något, så jag vet att du varit här, så kommer jag till dig!!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0
Test