Underbara vinter




Vad säger du?
Vad heter du?: EmmaConstance

Svar: Jag vill ha en mellan och har funderat mycket på labrador då den har alla egenskaper jag vill ha. lättlärd, lugn, arbetsvillig, har tålamod m.m. Dock är jag orolig att jag inte kommer klara av att ge den den motion den behöver (det här blir ju min första hund så jag vet ju inte riktigt hur det blir). Men samtidigt vill jag inte ha en hund som inte orkar eller vill hitta på saker. För jag tror att om jag väl har t.ex. labradoren kommer jag nog tycka det är jättekul att hålla på med olika typer av träning :)

2008-12-29 @ 09:06:44
URL: http://emmaconstance.webblogg.se/

Skriv något, så jag vet att du varit här, så kommer jag till dig!!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0
Test