Tandfen

Det finns vissa dagar som känns stora när man är sex år gammal, tex när man tappar en tand. För då får man lägga en ärta i burken i skolan, för att räkna hur många tänder barnet har tappat under året. Och så kommer tandfen med en slant, det bästa är om tandfen lämnar en guldpeng, och ibland är tandfen så snäll att hon lämnar en peng OCH tanden. Den första tanden måste ju fen ta.

Så här såg Jennifer ut häromdagen, en jättelös tand på sniskan i munnen.  Efter mycket tjat fick jag ta loss den, och den lossnade så lätt.




Tandfen kom, men det har hon inte sett än :)

Vad säger du?
Vad heter du?: Anna

åh kommer ihåg när jag var liten, så la man tanden i ett glass vatten så fick man en tia :D

2008-12-07 @ 23:18:46
URL: http://anderssona.blogg.se/

Skriv något, så jag vet att du varit här, så kommer jag till dig!!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0
Test